Impotriva curentului.

Mi-am dorit o zi plina, am primit-o. Cu varf si indesat.

Ce faci atunci cand cineva lupta pentru tine impotriva curentului fara ca tu nici macar sa-i fi sugerat in prealabil una ca asta? Ce faci cand o persoana, pentru ca tie sa-ti fie bine, nu tine cont de reguli? Ce faci cand acea persoana calca totul in picioare, starnind astfel valuri de nemultumiri, indignari si reprosuri? Ce faci cand respectiva e unul dintre cadrele didactice? Sunt multe intrebari si tot atatea raspunsuri…lipsa.

Si nici macar n-a fost dorinta mea. Mi-ar fi fost chiar indiferent.

Cred ca zilele viitoare imi voi lua talpasita. Nu sunt in stare si nici nu vreau sa asist la vreun scandal in care marul discordiei sunt eu. A creat singura nodul, sa faca bine sa-l desfaca tot ea.

~ de Andra pe 27/01/2009.

Lasă un răspuns

 
