Tears For Fears si…oameni limitati.

Pacat ca prostia mea se incadreaza in limitele normalului si am capacitatea de a-mi da seama de unele lucruri. Uneori chiar mi-as dori sa nu sesizez toate gesturile si grimasele, sa nu stau sa le analizez atat de amanuntit. Simt ca as avea mai multe de castigat. Deci, da, imi dau seama cand nu sunt agreata, cand mi se intoarce intentionat spatele si mi se da impresia ca nimic din ce as avea de spus nu merita putina atentie. Si nimic nu imi provoaca o mai puternica repulsie decat aerele de superioritate. Evident, din partea unei persoane care nu le justifica nici macar cat negru sub unghie. Din partea unei persoane pentru care viata langa mine e o permanenta competitie, o lupta pentru…suprematie, imi imaginez. Cine stie ce e si-n capsorul ala al ei. Stiti in ce categorie incadrez eu astfel de persoane? In categoria celor…limitate. Eu zic ca asta spune multe. Asa ca las libera interpretarea.

Oricum ar sta lucrurile, nici ea nu prea reuseste sa se faca agreata. Doar ca intre noi doua exista o mica-mare diferenta. Se numeste diplomatie si bun-simt. De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere.

Tears For Fears-Shout. Si Doamne, bine-mi pica!

~ de Andra pe 21/01/2009.

3 răspunsuri to “Tears For Fears si…oameni limitati.”

  1. e o proasta :D

  2. „…nu cruţă pe nimeni, să ştii. Şi, la urma urmei, între liniştea sfinţilor şi furia ne¬bunilor nu e decât o diferenţă de diagnostic…”(Octavian Paler)

  3. Ooooo, dar ce rapid punem etichete, domnisoara T.

Lasă un răspuns

 
