Arta de a…experimenta:)

Nu-mi place sa fiu deranjata si, cu atat mai putin, supravegheata. E ca pe terenul de baschet, unde uiti de tot si-ti pui mintea la contributie. Si nu e placut sa fii intrerupt in plin proces de creatie. Da, e si asta o arta. Se pare ca am prins microbul, caci e ceea ce-mi ocupa timpul atunci cand se iveste un moment de respiro. Si e, intr-adevar, relaxant. Nu as numi-o arta de a gati, caci „a gati” e prea mult spus deocamdata. Cred ca „a experimenta” e verbul care descrie cel mai bine indeletnicirea mea. Acuma, daca si iese ceva din tot experimentul, cu atat mai bine.Si e placut sa vezi ca tot familionul baga sub nas (a.k.a. „mananca”) rezultatul propriei opere. Chiar daca unii dintre ei sunt prea cu bun-simt sa strambe din nas, sa impinga farfuria la o parte si sa ceara altceva. :) Norocul meu ca fac parte dintr-o astfel de familie.

Pana una alta, simt cum o alta idee isi face aparitia pe conducta. Revin cu detalii in caz ca teava nu are pierderi pe undeva si ideea se materializeaza. :D

~ de Andra pe 20/01/2009.

Lasă un răspuns

 
