Kolozsvar, o durere de cap in plus.

Sweet lord! e tot ce pot sa exclam in momentul de fata. E luni seara si spatiul din interiorul cutiei mele craniene e deja cotropit si devastat de razboaie romane, lupte pe mare, zeci de zei ale caror nume se termina, de obicei,  in „us/a/um”.  Nici bine n-am ajuns acasa dupa un weekend extenuant petrecut la Kolozsvar, ca „Eneida” s-a si reinstalat pe birou, tipand ca descreierata si amintindu-mi ca mai am inca 200 de pagini pe care nu le-am citit si tot atatea fise de lectura de redactat. Nu lipsesc nici teancul de hartii de pe birou, nici cele 10 rezerve de stiloul, nici batatura de la degetul mijlociu al mainii drepte. Nu-ntrebati cum reusesc. Sau DE CE. E din inertie :))

In alta ordine de idei, da, am fost la Cluj. Da, am dat TOEFL-ul (sau TOFEL-ul, dupa cum ii duce capul pe unii…regret ca n-am avut la mine aparatul de imortalizat). Da, a fost luuuung, obositor si destul de greu. Daca m-am ales cu ceva? Cu o durere de cap, asta in primul rand. In al doilea rand…ramane de vazut peste vreo 3 saptamani daca va mai fi ceva de enumerat la aceasta categorie. Pana una alta, morcovelu’ e la locul lui de veci.

Nu, n-am avut nici chef, nici dispozitia necesara pentru vreo prezenta dotata cu prelungitor. A fost un weekend asa, ca intre fete. (Si stiu ca Miss T va obiecta si va tine neaparat sa-mi aminteasca de cafeaua de duminica dimineata bauta in compania unui anumit ins, dar, asa cum stim cu totii, nu e vorba despre nimic altceva decat despre nelipsita exceptie. Oricum, a fost doar o cafea. O cafea si nimic mai mult.) :)

~ de Andra pe 19/01/2009.

Lasă un răspuns

 
