Aeneas si durerea mea de spate.

Cum de am reusit performanta de a sta 5 ore la scoala fara sa fac nimic nici eu nu stiu. Pentru ce am indurat acest chin suprem? Pentru o amarata de jumatate de ora de Limba si Literatura Latina, bat-o …s-o bata. O absenta in plus la dosar ar fi fost o afacere mai profitabila. Aeneas nu e chiar persoana pentru care sa ma autotorturez. Nici macar Catul n-ar fi fost demn de un asemenea supliciu. Cu toata dragostea lui pentru „irata” de Lesbia. Cu ce m-am ales? Cu o durere fantastica de cap, de spate si cu un fund care mi-a luat o ora intreaga sa-l dezmortesc. Concluzia? Sunt o toanta :).

~ de Andra pe 06/01/2009.

Lasă un răspuns

 
