Bukovel, Ucraina :)

Pfff, nici nu stiu cu ce sa incep…cu faptul ca a fost cea mai faina experienta din viata mea de schior care dateaza din 1995? Sau ar fi mai bine sa incep sa enumar toate partiile, numele lor si gradul de dificultate? (asta ar fi intr-adevar greu sau chiar imposibil, avand in vedere ca au fost atat de multe, incat nu am reusit sa le contabilizez cum trebuie). M-au impresionat enorm de multe lucruri, incepand cu numarul partiilor, starea lor si terminand cu cat de civilizati sunt oamenii pe-acolo. E o alta lume, care pare sa nu aiba nici cea mai mica legatura cu ce-nseamna Romania. Nu tin neaparat sa ma plang de tara in care traiesc, ca doar deh…m-am obisnuit s-o accept si s-o iubesc asa cum e ea. Doar ca…diferenta intre ceea ce se afla la o aruncatura de bat de granita si ceea ce salasluieste in interiorul ei e atat de discrepanta, incat nu-ti vine sa crezi ochilor. Nu mai putin de 14 telescaune ( m-am interesat, n-am stat sa le numar:P) si nu ca la Borsa, de exemplu, unde pana sus iti ingheata fundul (ca sa nu ma exprim mai urat).  Kilometri intregi de partie pe care ai libertatea s-o parcurgi relaxat, fara sa fii nevoit sa te concentrezi sa nu-ti zgarii schiurile ocolind pietrele si peticele de pamant. Ireal(!). Mi-e si mila de cei care nu practica acest sport. Sau sport in general. Nu au idee ce pierd. E drept, nu e extraordinar de placut pana ce inveti cat de cat, nu e cel mai fantastic lucru sa fii plin de vanatai, doar ca ceea ce urmeaza dupa le rascumpara pe toate. Le rascumpara…putin spus. Nimic nu se compara cu senzatiile pe care le traiesti alunecand pe zapada proaspata care-ti „mocneste” sub schiuri, nimic nu se compara cu acele momente cand aerul rece iti brazdeaza obrajii, iar soarele te loveste de-a dreptul in plina fata. Sincer, depaseste cu mult starea pe care mi-o creeaza baschetul. Si baschetul e sportul meu de suflet.  Ce mai incoace si-ncolo…faceti bine si dati o fuga pana la Bukovel! O sa-mi multumiti :).

As mai avea una, alta de spus in ceea ce priveste trecutul vamii…doar ca nu vreau sa stric imaginea de poveste pe care am creat-o. Asa ca o las pe alta data.

~ de Andra pe 31/12/2008.

Lasă un răspuns

 
