Autoflagelare.

Sunt cea cu care ei isi inseala prietenele. Sunt cea care-si spune mereu ca asta e ultima oara, dar de fiecare data o ia de la capat. Sunt cea care ii intrece in duritate pe toti cei care ma judeca si au curajul sa ma catalogheze drept…nici ei nu stiu. Da, sunt dura. Nu cu cei din jurul meu, nu, cu ei nu dispun niciodata de puterea necesara. In schimb, toata mania, aciditatea si aspritatea refulate se revarsa in valuri asupra propriei mele persoane. Nu am mila si tai in carne vie. Ajung la sfarsit sa ma simt ca ultimul om, ca o persoana lipsita de respect si valoare. Nici macar parerile de rau de dupa nu mai au niciun efect. Actiunea e, de cele mai multe ori, ireversibila. Dupa ce furtuna se linisteste si hotaraste ca ar fi cazul sa ravaseasca altceva decat psihicul meu, apar si ceea ce par a fi remuscarile. E ca si atunci cand, luat pe sus de-un val de nebunie amestecata cu furie, dai drumul la tot ce-ti ajunge pe limba. Si faci asta cu o persoana la care tii. Este cam aceeasi situatie, sunt regretele de dupa. Regrete care, oricat ar fi ele de sincere si sfasietoare, nu reusesc sa mai drege mare lucru. Nici macar ele nu reusesc sa-mi ridice macar cu o treapta stima de sine. Nici timpul, care cica le vindeca pe toate, nu izbuteste sa ma faca sa ma simt…mai bine. Sa ma simt si eu om.

Constientizez multe. Simplul fapt ca sunt constienta de ele ar trebui sa schimbe cumva cursul chinurilor la care ma autosupun. Ciudat, in cazul meu se pare ca nu functioneaza.

~ de Andra pe 29/12/2008.

Lasă un răspuns

 
